Mobilitet med en ny rytme.
For Toyota Norge fotograferte Backyard Studios fotograf Ludvik Baksaas, en serie miljøbilder for lanseringen av Toyota Kinto Flex, som er et bilabonnementet som gjør det enkelt å ha bil uten å eie. Bildene ble brukt til kampanjemateriell og digital markedsføring, og viser tjenesten i realistiske, hverdagslige settinger.
Fotografert for ekte bruk.
Ludvik jobbet tett med Toyota sitt team for å skape visuelle fortellinger som ikke bare presenterer bilene, men som fanger følelsen av fleksibilitet, frihet og tilgjengelighet. Bildene viser Kinto Flex som en naturlig del av hverdagen, alt fra urbane scener til naturnære omgivelser.
Et visuelt språk som bygger merkevaren.
Serien ble designet for å styrke Kinto Flex sitt moderne og bærekraftige image. Ved å kombinere lys, lokasjon og en stilren visuell signatur, ble kampanjen et helhetlig uttrykk som promoterer bildeling og deres nye BZ4X
Miljøbildene er i dag en del av Toyota Kinto Flex sine offisielle kampanjer og profileringsflater, og bidrar til å kommunisere tjenestens kjerneverdi: frihet til å velge - uten bindinger.