Toyota Kinto Flex

Mobilitet med en ny rytme.
For Toyota Norge fotograferte Backyard Studios fotograf Ludvik Baksaas, en serie miljøbilder for Toyota Kinto Flex og lansering av BZ4X.
Bildene ble brukt til kampanjemateriell og digital markedsføring, og viser bilen i norske naturomgivelser.

Fotografert for ekte bruk.
Ludvik jobbet tett med Toyota sitt team for å skape visuelle fortellinger som ikke bare presenterer bilene, men som fanger følelsen av fleksibilitet, frihet og tilgjengelighet. Bildene viser Kinto Flex som en naturlig del av hverdagen, alt fra urbane scener til naturnære omgivelser.

Et visuelt språk som bygger merkevaren.
Serien ble designet for å styrke Kinto Flex sitt moderne og bærekraftige image. Ved å kombinere lys, lokasjon og en stilren visuell signatur, ble kampanjen et helhetlig uttrykk som promoterer bildeling og deres nye BZ4X

Resultatet.
Prosjektet, som opprinnelig var planlagt for tre måneder, ble på Toyotas initiativ forlenget til åtte. Bildematerialet ble brukt i deres kampanjer for både BZ4X og Kinto Flex, og henger i dag utstilt på Toyota Norges hovedkontor i Drammen.

La oss ta en prat om ditt prosjekt!

Team

A new story begins here.
Oops! Something went wrong while submitting the form.